2021 m. birželio mėn.
P A T K P Š S
« Geg    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Marijampolės savivaldybė
Elektroninis dienynas
Prevencinės programos įstaigoje

Emocinio intelekto lavinimo programa "Laikas kartu", kuri yra orientuota į vaiką ir šeimą

--------------------------------------

zipio-draugai

Tarptautinė socialinių įgūdžių ugdymo programa
--------------------------------------------

Socialinio-emocinio ygdymo programa "Augame su emociukais"

Socialinio-emocinio ugdymo programa "Augame su emociukais",
skirta prevenciniam socialiniam-emociniam 3-5 m. vaikų ugdymui.
------------------------------------------------

"Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa"

Socialiniai partneriai
NŠA
Projektai

Projekto organizatoriai: Lietuvos tautinis komitetas (LTOK), Respublikinė ikimokyklinio ugdymo įstaigų kūno kultūros pedagogų asociacija (RIUKPA).
Projekto tikslas. Didinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą, tenkinant prigimtinį judėjimo poreikį ir skatinti Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą, profesinę paramą ir pagalbą, ugdant sveikus ir fiziškai aktyvius vaikus.

Sveika mityba

Ugdo visuomenės sveikatai palankios mitybos ir gyvensenos raštingumą, didinant jų sąmoningumą, kad rinktųsi sveikatai palankius maisto produktus ir gyvenimo būdą.

 

 

IMG_20210430_170837_926

 Dažnai man kaip mokytojai tenka girdėti klausimą, kas yra vaikų joga? Tai vaikai jogą žaidžia, čia mažiau taisyklių, daugiau atsipalaidavimo ir juoko! Vaikams smagu, nes daugumoje pratimų vaizduojame gyvūnų stiprybę, lankstumą, draugiškumą, drąsą, kantrybę ir pan. Kovo – balandžio mėnesiais Pasakos darželyje penkiamečiai, „Drugelių“ ir „Liūtukų“ grupių vaikučiai, su dideliu susidomėjimu ir noru bėgo į pamokėles, nes ten jiems patiko būti drąsiais kaip liūtai, riaumoti ir jaustis saugiai, draugiškais kaip šuniukai, protingais kaip apuokai, tvirtais ir susikaupusiais kaip medžiai, lanksčiais kaip driežiukai ar delfinai, plaukti ant banglentės ir išsilaikyti, kaip jūra banguoja, skinti bananus ir valgyti kaip bezdžionėlės ir kt.

 

Šios pamokėlės buvo skirtos emocinės sveikatos stiprinimui: mažieji ugdėsi pasitikėjimą savimi, mokėsi pajusti ir valdyti savo emocijas,  lavinosi  koordinaciją bei kūno lankstumą, formavosi taisyklingo kvėpavimo įgūdžius. O atlikdami pratimus poroje ar grupėje  vaikai tuo pačiu lavinosi empatiją, mokėsi gerbti ir saugoti draugus ir bendradarbiauti, kad pavyktų taisyklingai ir gražiai atlikti reikiamą pozą. Taip pat mokėmės dėmesingumo praktikos: suprasti kylančias emocijas, kvėpuoti nusiraminant, išgirsti ir įsiklausyti į aplinką, gražinti dėmesį į šiuo metu atliekamą veiklą, stebint mokytojos rodomas praktikas, bandėme rasti  gražių žodžių vieni kitiems, padėkoti už tai, ką patyrėme, pamatėme, nuveikėme, atradome gero jogos pamokėlių metu. Ir išties džiugu girdėti, kai vaikai pasakoja, kad mokė jogos pratimų ir šeimos narius grįžę namo: ir mamytes, ir močiutes, ir broliukus ir sesutes, o kartais net ir tėvelius pavyksta įkalbinti.

Vaikų jogos pamokėlės lopšelyje darželyje Pasaka grupėse vyko laikantis Lietuvos vyriausybės nustatytų  saugumo reikalavimų.

 Straipsnį parengė:

 Marijampolės  vaikų l/d Pasaka  psichologė, vaikų jogos mokytoja Gitana Tamulynienė

2021 05 26