2021 m. liepos mėn.
P A T K P Š S
« Bir    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Marijampolės savivaldybė
Elektroninis dienynas
Prevencinės programos įstaigoje

Emocinio intelekto lavinimo programa "Laikas kartu", kuri yra orientuota į vaiką ir šeimą

--------------------------------------

zipio-draugai

Tarptautinė socialinių įgūdžių ugdymo programa
--------------------------------------------

Socialinio-emocinio ygdymo programa "Augame su emociukais"

Socialinio-emocinio ugdymo programa "Augame su emociukais",
skirta prevenciniam socialiniam-emociniam 3-5 m. vaikų ugdymui.
------------------------------------------------

"Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa"

Socialiniai partneriai
NŠA
Projektai

Projekto organizatoriai: Lietuvos tautinis komitetas (LTOK), Respublikinė ikimokyklinio ugdymo įstaigų kūno kultūros pedagogų asociacija (RIUKPA).
Projekto tikslas. Didinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą, tenkinant prigimtinį judėjimo poreikį ir skatinti Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą, profesinę paramą ir pagalbą, ugdant sveikus ir fiziškai aktyvius vaikus.

Sveika mityba

Ugdo visuomenės sveikatai palankios mitybos ir gyvensenos raštingumą, didinant jų sąmoningumą, kad rinktųsi sveikatai palankius maisto produktus ir gyvenimo būdą.

Pedagogų taryba – nuolat veikianti Lopšelio-darželio savivaldos institucija pagrindiniams pedagogų profesiniams bei bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.

Pedagogų tarybos kompetencija:

  • aptaria praktinius valstybės ir savivaldybės švietimo politikos įgyvendinimo klausimus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus;
  • svarsto Lopšelio-darželio veiklos programą, analizuoja ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo programų įgyvendinimą, brandumo mokyklai klausimus;
  • ugdymo turinį ir metodus derina prie Lopšelio-darželio keliamų uždavinių ir bendruomenės poreikių, svarsto ikimokyklinių, priešmokyklinių grupių ugdymo(-si) turinio derinimą tarpusavyje;
  • kartu su Vaiko gerovės komisija, kitais ugdyme dalyvaujančiais darbuotojais svarsto vaikų sveikatos, saugios veiklos, ugdymo(-si), korekcijos, mitybos klausimus;
  • svarsto Lopšelyje-darželyje realizuojamas pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas;
  • renka atstovus į Lopšelio-darželio tarybą, Lopšelio-darželio mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją, viešo konkurso laisvai direktoriaus vietai užimti komisiją;
  • skatina metodinių naujovių paiešką ir patirties sklaidą.