2021 m. birželio mėn.
P A T K P Š S
« Geg    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Marijampolės savivaldybė
Elektroninis dienynas
Prevencinės programos įstaigoje

Emocinio intelekto lavinimo programa "Laikas kartu", kuri yra orientuota į vaiką ir šeimą

--------------------------------------

zipio-draugai

Tarptautinė socialinių įgūdžių ugdymo programa
--------------------------------------------

Socialinio-emocinio ygdymo programa "Augame su emociukais"

Socialinio-emocinio ugdymo programa "Augame su emociukais",
skirta prevenciniam socialiniam-emociniam 3-5 m. vaikų ugdymui.
------------------------------------------------

"Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa"

Socialiniai partneriai
NŠA
Projektai

Projekto organizatoriai: Lietuvos tautinis komitetas (LTOK), Respublikinė ikimokyklinio ugdymo įstaigų kūno kultūros pedagogų asociacija (RIUKPA).
Projekto tikslas. Didinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą, tenkinant prigimtinį judėjimo poreikį ir skatinti Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą, profesinę paramą ir pagalbą, ugdant sveikus ir fiziškai aktyvius vaikus.

Sveika mityba

Ugdo visuomenės sveikatai palankios mitybos ir gyvensenos raštingumą, didinant jų sąmoningumą, kad rinktųsi sveikatai palankius maisto produktus ir gyvenimo būdą.

Lopšelio-darželio taryba (toliau – Taryba) aukščiausia Lopšelio-darželio savivaldos institucija. Taryba telkia ugdytinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir pedagogų atstovus, vietos bendruomenę demokratiniam Lopšelio-darželio valdymui, svarbiausiems Lopšelio-darželio veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.

Lopšelio-darželio tarybos sudėtis

Tarybos kompetencija:

  • aptaria Lopšelio-darželio veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis;aprobuoja Lopšelio-darželio strateginį planą, metinę veiklos programą, nuostatus, darbo tvarkos taisykles, aptaria ugdymo organizavimo tvarką, kitus Lopšelio-darželio veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Lopšelio-darželio direktoriaus;
  • aptaria siūlymus dėl ugdymo, metodinių priemonių užsakymo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo;
  • teikia siūlymus Lopšelio-darželio direktoriui priimant darbuotojus ir vertinant jų darbo rezultatus;
  • skiria atstovus į Mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją ir į viešo konkurso laisvai direktoriaus vietai užimti komisiją;
  • išklauso Lopšelio-darželio direktoriaus metines veiklos ataskaitas;
  • plėtoja  vaikų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) pedagogų ir kitų bendruomenės narių demokratinės gyvensenos patirtį;
  • svarsto kartu su Pedagogų taryba ir teikia pasiūlymus vaikų sveikatos būklės, sveikos gyvensenos, poilsio ir mitybos organizavimo klausimais;
  • gali organizuoti paramos lėšų kaupimą į Lopšelio-darželio sąskaitą; esant tokių lėšų, planuoja ir kontroliuoja jų paskirstymą ir panaudojimą;
  • telkia bendruomenę Lopšelio-darželio uždaviniams įgyvendinti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tėvų atstovai:

     Andrius Jasinskis

     Vilma Kunienė