P. Vaičaičio g. 24, Marijampolė; El. p: pasaka.pasaka6@gmail.com Tel.: (8 343) 50758; Duomenys kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre, kodas 190449259
2021 m. spalio mėn.
P A T K P Š S
« Rgs    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kaip vertinate mūsų paslaugas

Apklausos rezultatai

Kraunasi ... Kraunasi ...
Marijampolės savivaldybė
Elektroninis dienynas
Prevencinės programos įstaigoje

Emocinio intelekto lavinimo programa "Laikas kartu", kuri yra orientuota į vaiką ir šeimą

--------------------------------------

zipio-draugai

Tarptautinė socialinių įgūdžių ugdymo programa
--------------------------------------------

Socialinio-emocinio ygdymo programa "Augame su emociukais"

Socialinio-emocinio ugdymo programa "Augame su emociukais",
skirta prevenciniam socialiniam-emociniam 3-5 m. vaikų ugdymui.
------------------------------------------------

"Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa"

Socialiniai partneriai
NŠA
Projektai

Projekto organizatoriai: Lietuvos tautinis komitetas (LTOK), Respublikinė ikimokyklinio ugdymo įstaigų kūno kultūros pedagogų asociacija (RIUKPA).
Projekto tikslas. Didinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą, tenkinant prigimtinį judėjimo poreikį ir skatinti Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą, profesinę paramą ir pagalbą, ugdant sveikus ir fiziškai aktyvius vaikus.

Sveika mityba

Ugdo visuomenės sveikatai palankios mitybos ir gyvensenos raštingumą, didinant jų sąmoningumą, kad rinktųsi sveikatai palankius maisto produktus ir gyvenimo būdą.

Jau antri metai, kaip Marijampolės vaikų  lopšelio- darželio „ Pasaka“ , „Smalsučių“ grupės  pedagogės Jurgita Lazauskienė ir Skirmutė Miškelienė, į ugdymo procesą integruoja „Lauko pedagogikos“ elementus . Šios grupės ugdytinių šūkis – „Mes norime pažinti pasaulį kitaip“.

Kiekviena diena mums atneša naujus iššūkius, naujas žinias per visuminį patyrimą. Kiek daug emocijų vaikai patiria pažindami sliekų ir sraigių gyvenimą iš arti, klausydami paukščių čiulbėjimo įsitaisius iš šakų pačių suręstoje trobelėje, stebint vėjo šokį tarp medžių pakabintoje vėjo gaudyklėje, įveikus aukščio baimę virvių trasoje.

Kiekvienas vaikas su savimi atsineša daug naujo, nepatirto, neišbandyto. Koks geras  jausmas aplanko pačiam išsispaudus stiklinę sulčių , atradus bandymų ir eksperimentų pasaulį. Taip vaikai tampa žingeidūs, smalsaujantys, jie mūsų ateitis.