2023-2024 METŲ DARBUOTOJŲ IR TĖVŲ KOMUNIKACIJOS IR MIKROKLIMATO GERINIMO PLANAS
Visuminis veiklos kokybės įsivertinimas
Įsivertinimas yra vienas iš esminių mokyklos veiklos veiksnių, padedančių užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančios mokyklos veiklos kokybę. Įsivertinimu siekiama kurti besimokančią bendruomenę, kurioje nuolatinė visos mokyklos bendruomenės refleksija, savianalizė, tarpusavio bendradarbiavimas, dėmesys aktualiems įstaigos veiklos aspektams, lemiantiems ugdymo kokybę, būtų esminiai.
Veiklos kokybės įsivertinimo tikslas – sukurti įstaigoje kokybės siekio kultūrą, į įstaigos tobulinimo procesus įtraukiant visus bendruomenės narius.
IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMĄ VYKDANČIOS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA 2023 M.
MARIJAMPOLĖS VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO “PASAKA” VEIKLOS KOKYBĖS TOBULINIMO PLANAS