Amerikiečių rašytojas ir filosofas E. G. Habardas yra pasakęs – „Vaiko mokymo tikslas yra išugdyti jo sugebėjimą toliau lavintis be mokytojo pagalbos“.
Šiandien galime sakyti mokytojo tiesioginės pagalbos nėra, bet yra tiesioginė tėvelių pagalba. Šiandien tas laikas, kai mokytojas ir tėvai KOMANDA, kuri netradiciniais metodais mokome savo mažuosius.
Nuo 2020 m. kovo 16 dienos prasidėjo karantino laikotarpis. Tai diena kai mokytojas prarado tiesioginį kontaktą su vaiku „čia ir dabar“. Nuotolinis ikimokyklinis ugdymas mums atrodė utopija, nepasiekiamas tikslas. Tačiau ieškojome kelių, galimybių kaip padaryti, kad ikimokyklinis nuotolinis ugdymas būtų įgyvendinamas.
Kieikvienos savaitės užduotys ruošiamos tikslingai, vadovaujantis metiniu grupės planu. Mokytojos paruošia savaitės užduotėles, darbelius, kuriuos padedami tėvelių, vyresnių brolių ar sesių, senelių atlieka mažieji. Užduotėlės nesudėtingos, paliekama laisvė kūrybai. Ir tai pasiteisina. Užduotėlės paruoštos taip, kad atsiskleistų ne tik vaikų kūrybiškumas bet ir būtų ugdomos visos juslės, kad būtų gamtoje surandama medžiaga ir panaudojama ugdymo procese. Tėveliai teikia grįžtamąjį ryšį.
Šiandien mes nesakome, kad nuotolinis ugdymas yra gerai, tačiau tai yra viena iš ugdymo alternatyvų, kuri: sustiprino įstaigos, o labiausiai grupių bendruomenes. Turime vieni kitiems padėkoti už pastangas, įdėtą triūsą ir viltis, kad mes greitai išvysime vieni kitų žvilgsnį ir arti.
KVIEČIAME PASIGROŽĖTI ĮAMŽINTOMIS AKIMIRKOMIS IR DARBELIAIS